Campionat Autonòmic de Fotografia Submarina VAFOSUB 2025
Dissabte passat 4 d'octubre de 2025, les aigües del litoral de Xàbia van ser escenari del Campionat Autonòmic de Fotografia Submarina de la Comunitat Valenciana (VAFOSUB 2025). En esta edició van participar 10 parelles de fotògrafs submarins, que van competir pel títol autonòmic en un entorn privilegiat del Mediterrani.
Organitzat per la Federació d'Activitats Subaquàtiques de la Comunitat Valenciana (FASCV) i amb la col·laboració del centre de busseig Mardays, l'esdeveniment es va poder desenrotllar el dissabte 4, sent suspeses les immersions del diumenge 5 per causes meteorològiques i de seguretat, capturant, els equips, imatges de gran qualitat dels fons marins de Xàbia.
Durant la jornada, els participants van realitzar dos immersions a la recerca de les millors instantànies de flora, fauna i paisatges submarins per a presentar en les categories d'Angular sense bussejador, Angular amb bussejador, Peix, Macro, Foto temàtica i Foto creativa. La foto temàtica d'enguany era Textures.
En breu sabrem la classificació de la competició d'on eixiran l'o les places per al Campionat d'Espanya de Fotografia Submarina FEDAS - NAFOSUB 2026.
210